a piece of cake :O)

Hallå alla glada!!! Hoppas att ni har sovit gott inatt....vilket inte jag har!!! Kunde inte alls sova när jag gick å la mej....hade typ 1000 frågor som behövde svar i hjärnan...sedan när jag väl lyckats somna så vaknade jag igen...kring 0355 tiden....min förkylning var det som spökade.... så jag snöt mej å tog nässprey å kunde inte somna...blev klarvaken av det me... Ett tag tänkte jag att jag skulle gå upp.....men jag somnade kanske kring 05:00 tiden igen!!!
Sedan klev jag upp kl 07:55 å gick en sväng med hunden!!! härligt å varmt väder!! Hoppas att det blir fint i helgen nu då!!! håller tummsen för d!!!

Idag ska jag jobba!! jag börjar kl 12:00 till 19:15 så då vet jag vad jag ska göra!!! på lunchen måste jag springa över på apoteket å köpa mera nässprey så jag överlever helgen!!! annars kan det bli hemskt!!! spec när man inte kan andas!!!

Är sugen på att baka något nytt i helgen!!! tycker att kladdkakan med pistage verkar som en bra ide!! så det får bli en sådan tror jag!!!
Såg även något som heter franska fruktflarn.....eller så ska jag prova å göra muffins/cupcakes med mina nya muffins formar!!! :O) isf tar jag ett kort å lägger ut!!! dom e såååå fina mina nya formar!!!
Har hittat en massa andra grejjer jag vill ha med i bakväg!!! vad sägs om sockerkaksformar som hästsko...handväska...hus...mm!!! tycker att sånt är jätte kul!!!
Det finns även muffins formar i silicon!! vilket är ganska bra!!  å kanske miljövänligt?? :O)
Här kommer iaf bilder på mina fuffins formar!!!
 fjärilar  glassar mini cupcakes formar :O)

Hur snygga & coola är inte dom på en skala!!! ???? jag tycker att de är jätte coola!!!

Nu ska jag gå å fördriva tiden lite medans jag väntar på att åka på jobbet!!!  TJA TJA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0