Sorry sorry sorry!!!

TJA!!!


Har inte bloggat på ett tag igen....har haft ganska mycket för mej!!!
Detta har hänt de senaste dagarna!!!.....

I helgen så skulle vi ha åkt te umeå men det blev inget  det skulle bli skit väder....men d blev inget som vanligt!! på lördagen så firade vi pappa!!!  å i söndags for vi te svall!  åsså har jag hunnit varit ute å hurtat!

I veckan ar jag jobbat å äntligen har jag nu beställt tid hos en naprapat....hoppas att han kan knäcka till mej!!!

har inte mått så bra på slutet men det kommer från nacken på mej!!  imorrn e jag ledig!! härligt!!! då ska jag ut å gå ! hoppas att det blir bra väder iaf!!!

Skulle hälsat på en kompis idag men hennes barn va sjuk å då ville inte jag riskera att  bli sjuk!! vi ska ju snart te fjälls!!!

å snart e de helg igen!! då ska vi kanske åka te syster!! hoppas på bättre tur då men vädret!!! ;O)
nu ska jag lägga mej på soffan å vänta på tvättmarskinen!!! blääää !! BAJJJJAB!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är ju jätteskönt att gå och knäcka ryggen. Låter lite obehagligt men annars är det skönt, känns mycket bättre efteråt. Har du bytt frisör? Vem går du hos nu då? Här nere händer det inte så mycket, pluggar och tränar. Har börjat kolla efter en del jobb, lite nervös för att söka jobb men det ska väl förhoppningsvis gå bra. Ha en bra helg!

2008-03-06 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0