SLUTA!!

REGNA!!!

Hur tråkit e inte detta väder...man blir så deprimerad å sugen på godsaker hela tiden!! :O) fattar inte endra delen så snöar det eller regnar...blir så jäkla less!!

Idag har jag varit på jobbet oxå!! det har varit som vanligt med andra ord...men snart börjar påskruchen lixsom!! vi har satt upp schemat me för hur vi ska ha semester ...går det igenom ska jag vara ledig 2 veckor å spara 2!! vara ledig vecka 28å29!! vecka 29 e d ju maiden!! :O)!!! sedan ska jag spara te vi ska utomlands!!! :O)

I måndags va jag hos naprapaten å jag har blevit mkt bättre än jag va förut!!! :O) å imorrn ska jag dit igen!! hoppas jag inte behöver gå nåmera änn nån gång  bara !! :O)

Nu kollar jag på top modell reprisen ...inget annat för mej!!  jag har lusta att göra något...men jag kommer inte på nå!! jag ska ju kolla på greys ikväll!!! jippie!!! d e ett programm som e bra d!!!
å imorrn fyller mamma år!! då ska vi  gratta henne!!! åsså ska jag ut å hurta...men jag hoppas att det blir bättre väder te då iaf!!!

BAJJjjab!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0