SATurDAjj....hahaha

TJA!!!

Idag vaknade man av att det blåste å snöade utanför fönstret!! ganska kul fast nu e man mest lite less på detta väder....nu vill jag ha tussilago å vårsol!!! :O)

Denna vecka har jag varit hos naprapaten!!! fick lite el i min nacke åsså hittade han 2st knutar stora som plommon i min stackars nacke.....så på måndag ska jag dit igen!! känns dock mycket bättre nu änn det gjorde förut!!!

Idag har jag gjort en äppelkaka å städat lite här!!! min bästis kom å fikade hos mej idag!! det e min äldsta å bästa kompis som bor i stockholm som kom hem igen på besök!!! så det var riktigt kul att träffa henne!! det är synd att man inte hörs eller träffas mera...det e konstigt det där att bli äldre...man hoinner inte med något tycker jag...undra hur det e at bli pensionär...då hinner man ej med något...man få nog beställa hem mat med för man har väll inte tid att handla.... :O) hoppas att det inte blir så illa!!!

Nu sitter jag å väntar på min kompis *K* spm ska komma hit på besök...min käre sambo e å skruvar i motorcykeln å dricker öl....konsti kombination men men ....haha ...vi ska iaf se melodifestivalen å travet!!!

Japp jag har bytt frissa jennie!!! jag går hos helena å ser ut som jag gjorde på ett ungefär förut!!! typ hockeyfrilla eller ja nått sånt fast ändå inte!!! hahaha

nu ska jag kolla tv!!! bajj bajj!!!!


Kommentarer
Postat av: Cillen

Jag hittade hit! :o) Bra, då kan jag håll koll på dig från Hufvudstaden! Äppelkakan satt som en schmeck, mycket delikat!

2008-03-09 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0