Inget kul att vakna till....de vill jag lova!!!

Urch å fy!!!!!

Ja nu ska jag berätta om min morgon.....min hund hade sovit på golvet hela natten d e sååååå varmt här!!! men på morgonkvisten blev han gosig så han fick hoppa upp vid 06:30 snåret!!!!
Han har fått iår ett fästing halsband för förra året fick han 2st...men då hade vi ju varit i stockholm me!!! lika så iår!!!
Tyckte han kändes konstig på halsen å JAPP UNDER fästing halspandet satt där en äcklig sådan!!!!
Den var halft som halft mosad  så det var bara att sprätta upp ur sängen!!! ( om jag såg en sådann varje morgon så hade man varit klar i tid!!! d vill jag lova!!!) jag har aldri varit uppe så snabbt tror jag!!!
Fick bort den men vi få hålla koll där den suttit!!!
Så sedan ville inte jag sova!!! det var såååå varmt ute så jag å hunden tog en morgon prommis ner till mamma å pappa!!!
Trodde dom var vaken så jag light knackade på dörren!! Pappa trodde mamma hört en hackspett!!! hahaha men det var ju jag!!!
Så jag har suttit där å fått mej en kopp kaffe!!

Nu har jag kört igång en tvättmarskin  å nu ska jag börja att göra botten på min jordgubbstårta!!! hoppas att den blir bra!!!
Vi höres igen idag!!! d vill jag lova!!! Ha d !! i värmen!!! tingelingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0