Då var det måndag igen!!

Ja...nu e det åter till vardag och slit!!!
Mycket nu med huset å så....det e ganska mycket grejjer att packa å flytta har vi kommit på sambon å jag!! men men ...skam den som ger sig... :O)

Idag åkte syrran hem igen....hon kanske ska komma en gång till innan hennes semester e slut!!! det e så kul när hon kommer ...man träffas så sällan... det e synd!!! :o(

Men men... idag har vi ätit vanlig husmanskost hos mamma å pappa!! det var pappa som va kock idag så det blev korv å potatis!! det var gott!!!

Annars har det inte hänt någe spännande i mitt liv...jodå....jag å sambon upptäckte att vi fått fel grejjer till våran diskbänk...så då blev det försjutet med den me!!! surt sa räven.... allti ska något ktångla!!! men jag börjar bli van!!! hihihi

Nä nu ska jag äta en ostkrok eller två....

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har en Ernstpaus, men snart är han tillbaka igen. Himla bra program, riktigt somrigt från Öland i dag.

Jag är sååå nyfiken på att kika in i ert hus. Kan du bjuda på en bild eller två? :)

Stackars dig som måste jobba, du är verkligen värd 3 ostkrokar - minst!

Kramar!

2008-07-21 @ 20:48:33
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du som gillar kakor och godsaker, har du testat Ben & Jerrys glass? Fick tag på den för första gången i dag och gissa om den var lika god som alla säger? Muuums!

Kram från söder

2008-07-23 @ 22:19:17
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0