3 dagar till Iron maiden!

Ja men visst e det så!!! nedräkningen har börjat!!! skall bli kul att gå på dom!!! vi blir full bil ner!!! syrran ska oxå med men ska ej gå på maiden dock!!! annars är det samma gäng som förra året på Metallica förutom att vi har bjudit med en kompis som är så bussig å hjälper oss med att renovera så han blev jätte glad!!! :o)

Idag har det varit halvdassigt väder....så hunden i huset har varit sur!!! :o) men som tur var blev det uppehåll så vi kunde gå ner te mamma å pappa en sväng ikväll!!! nu ligger han under sängen å e lite sur ismyg!!! :o)

nu e badrummet klart med!!! blev superbra å jag e suuuper nöjd med hur det blev med tapet å golv inne!!! ska bli kul att se hur det ser ut när duch hörnan e på plats med...å vårat nya badrummskåp!!!

jag har börjat att tömma skåp i köket med så nu börjar det att hända lite grejjer!!!! :o)

Nu ska jag äta cheddar popcorn!!! d e jag värd!!!

CiAo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0