Träning med hunden och sambo!! halleluja....

Ja det kan man säga faktiskt!!! sambon följde med mej när vi skulle gå våran runda!! hahaha det trodde jag inte...men jag lurade honom!! :D

Idag har man jobbat!! som vanligt!! har gjort 3dt smaskiga sallader idag...2 kyckling!! en tacco å en pesto å en skinka å melon!!! åsså har man fått gjort tårtor!!! det e allti lika kul att göra!!! 
Inorrn blir det smarriga sömörgåsar å wraps!!! MUMMS!!!
Åsså har jag å A städat i P's disk....men hon städar allti tebax det så d e ju som d e me d!!!

Min sambo har köpt en ny mobil...en mycket fin sådan!! det e ju bra för honom som e projeckt ledare för någe nu!! han har penna till den å tillgång till windows...mycket avanserad med tryckskärm..eller va det heter!! jag har ju en sådan UNIK mobil...hahaha så den kan ju inte jag hä bort i första taget...den har varit på både Robbie williams, Linkinpark å metallica konserter så det kan man ju inte hä bort....HAHAHAHAHA!!!! åsså nu iron maiden!!

Jag ska bli skyddsombud om jag inte ångrar mej....hahaha jag å A!!! hoppas att det inte sker så mycket olyckor på vårt jobb bara!!! ;O)

Idag blev det en sallad te lunch åsså stuvade mackaroner te middag!! det va gott!!! nu ska jag hoppa in i durchen å sedan ska jag nog se på jonnie å mattias i roomservic!! det e ett jättekul programm!! BAJJBAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0