Bio...national tresure...

JApp!!!

Idag har man jobbat...åkt hem...å sedan i väg ut å äta å sedan bio!! den var sevärd!! å ganska bra....jag hoppade högt som vanligt!!! d e som d ska va...man vet ju alltid att det kan stå någon bakom  en dör...men jag blir lika rädd varje gång!!! :D

Jag ska kolla reprisen på Lets dance me tyckte mamma hon sa att mat tina va bäst i kväll!!! men det e ju så mycket bra hela helgen på tvn....skidskytte...å super kalla!!! så jag har inte nån lust att jobba i morrn men vad fasen det går bra bara man kommer dit!!! :D då e ju det som vanligt...imorrn e det ju eliten som jobbar!!! HAHAHAHA

Apropå bion så somnade vår kompis som var me....hahaha!!!

Nu ska jag kolla tv!! bajj bajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0