På Annadagen på Annandagen eller på nån annan dag......

God fortsättning alla som läser min blogg!!
Här vart det ett väderomslag som heter duga!!! alla fönster är igen immade !!! har kollat grannarnas med å de har samma som oss!!!

Julen har varit riktigt härlig!!! med en massa mat!!! som vanligt!!! På Julafton trugade jag i mej de sista köttbullarna i rena spiten!!!

Fick fin fina julklappar!!!  blandannat en spikmatta!!! å cultdesign grejjer åsså fick jag av sambon Greys Anatomy!!! :o)
Åsså fick jag en locktång så nu e jag finfin i håret med supervolym!!! härligt!!!
Sedan fick jag en lina till min hund som man kan ha när man är ute å springer så man inte måste hålla i han i kopplet utan en sådan man fäster kring midjan!!!
Ja jag kan rabbla upp hur mycket som hellst utav grejjer jag fick!!!

Igår var vi till min moster å fika!!! å idag har vi bara tagit det lungt!!! Har ätit skinka å gene mackor å nu ska jag ta en kopp kaffe å en kaka!!!

Sedan ska jag å syrran ut å gå med hunden!!!

Hoppas ni har en fortsat härlig helg!!!

Julkramar från Norr!!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ååå, Cultgrejor... bild önskas tack! =) Spikmatta verkar vara en pupulär julklapp i år, själv tycker jag att det låter hemskt obehagligt... men man ska tydligen sova bättre, så det kanske är värt smärtan och obehaget. ;)

Kram kram!

2008-12-26 @ 14:46:11
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0