Hujeda jeda meeeejjjj........

Hallå!!

Jag har inte försvunnit om ni trodde det!! jag har varit lite off å allmänt less ett par dagar men förhoppningsvis ska detta gå över......
Jag har ju jobbat sedan i onsdags så det kanske är därför man e lite seg...... men men INTE klaga!!! man har iaf ett jobb att gå till även fast det känns trist ibland.!

Idag börjar jag kl 14:00 å låg å drog mej ganska länge ! det var härligt!! Men det tyckte inte hunden!!! Det e ju löptikar ute å han vill ju inte vara inne!! Så att han klev upp vid halv 9!!
Eftersom han har en hormonell sjudom så e det inte bra med löpperioder tycker jag!!! Han blir stressad å imorrse kräktes han!! Urch!!! grönt klet ( eftersom han äter sockerärtor....) på en vit matta! så den e jättesnygg nu!!! så nu få vi nog kassera den!!! kanske lika bra d!! :O) men lite surt va d!!!

Idag är det -5grader å det for någe snö  i lufften!!! härligt att det blivit kallare isf all detta regnande som varit !!!

Å i söndags var det 1a advent.... Hurra för mej som inte tagit fram den ljustaken.... så jag få leta fram den å tända någon annan dag ist!!!
Julen e ju jättemysig...men i år vet jag inte vart min julkännsla tagit vägen!!! inte ens klapparn e klara!!!
¨Få nog åka till ikea å alla affärer en sväng ihelgen.... Jag å min sambo ska köpa golv upp till vrt hus i allrummet isf julklappar till varandra!!!
Det e lika bra d!!! så vi blir klara någon gång!!! :O)

Näää nu ska jag gå å ta på mej lite kläder så att jag få komma ut på en prommis med hunden!!!!

Kramen alla som råkar läsa min blogg :O)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Kramar tillbaka till dig här och jag känner mig också lite bloggless för tillfället. Tänk var mycket nyttigt man skulle hinna om man inte bloggade, man skulle kunna se massor av filmer, laga bra mat varje dag och städa...

Men jag har ju bloggat i ett par år nu och skulle nog få lite abstinens om jag slutade helt.

Ha en fin dag!

2008-12-02 @ 11:51:48
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Kramar tillbaka till dig här och jag känner mig också lite bloggless för tillfället. Tänk vad mycket nyttigt man skulle hinna om man inte bloggade, man skulle kunna se massor av filmer, laga bra mat varje dag och städa...

Men jag har ju bloggat i ett par år nu och skulle nog få lite abstinens om jag slutade helt.

Ha en fin dag!

2008-12-02 @ 11:52:11
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Kramar tillbaka till dig här och jag känner mig också lite bloggless för tillfället. Tänk vad mycket nyttigt man skulle hinna om man inte bloggade, man skulle kunna se massor av filmer, laga bra mat varje dag och städa...

Men jag har ju bloggat i ett par år nu och skulle nog få lite abstinens om jag slutade helt.

Ha en fin dag!

2008-12-02 @ 11:52:29
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0