Personalfesten!!!

Ja då har denna vecka oxå gått!!! med persnal fest å bowling med karaoke !!! det gick ganska bra!!! hahaha!!

Att man kan ha ett sånt kul gäng på en arbetsplats!! mn vi har det jädrit kul!!! det har vi!!! vi delade upp oss i lag i går !! åsså bowlade vi!!  vårat lag vann!!! d pengar vi van för ska gå till en v75a e de tänkt iaf!!!

Jag gjorde en strike!!! åsså en sittande strike....hahaha men huvudsaken va att jag strikade...sittande eller stående?? vad spelar det för roll!!!  :O)

Idag blev det inte så mycket gjort!! har varit ute å suttit i solen!! åsså har jag å p varit ute på lång prommis med hunden!! åsså i kväll var jag å en kompis ute å gick!!! så sedan har jag inte gjort så mycket!!!

I går så hade jag stora städar dagen....jag torkade tillå med av skåpsluckorna!!! fy!!! men nu e det gjort!!! som tur e!!! jag gillar inte att städa men det är allti trevligt att komma innanför dörren å känna att det luktar friskt !!!! :O)

Jag var snäll å erbjöd mej att jobba längre på sista april me....en arbetskompis som har barn... så jag erbjöd mej att stanna 3 timmar längre!!! så hon kunde åka på brasa me barnen istället!!! man e väll för bussig!!! :O)

Vi ska ju sälja våran skinngrupp me å igår höll det på att bli budgivning på den!!! nu e det 3 personer som vill köpa den!!! så den kommer nog te någon av dessa personer!!! jag håller en extra tumme för att svampis köper dom!!! :O)

Nu ska jag gå å lägga mej för att avnjuta en natts sömn innan morrondagens drabbningar!!! på jobbet!!!

GNAJJTT!!! bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0