Inget idag heller!!....

Nä just det!!! ingen bakning idag heller....har just klivit innanför dörren....har jobbat ätit å alldeles nyss kommit hem med hunden å sambon från en lång prommis!!! det var jätte härligt!!! å nu ska jag strax kliva in i durchen för att sedan åka iväg på ett möte på jobbet!!!

Sedan när jag kommer hem ska jag bara chilla lite för att gå å sovasedan....å imorrn e det upp med tuppen igen å jobb!!! men d e ganska härligt att veta  vad man ska göra!!! jag har välldigt svårt att bara sitta stilla!!! eller man kan säga det att jag har ganska många järn i elden...ibland kan man bränna sig med!!! å det e inte kul!!! d vill jag lova!!!

Imorrn kanska vi blir av med våran gula hoj!! vem vet?? men det skulle va bra om den försvänn ...jag tycker att det räcker med en!!! ;O) hihihi!!!

Å få se om jag provar att baka muffins imorrn ....utan mina nya muffin formar!!!! jag längtas verkeligen till dom!!! åsså längtas jag till n'r man kan sitta ute på våran uteplats till sommaren !!!! :O)

Ska kolla om man ska köpa någe att plantera i rabatten med!!! men jag måste årdna plattorna där först så inte d ramlar omkull!!! mina som jag hade grävt ner e så bra har inte rubbat sig ett dugg....men d min köre sambo hädde ner har lixsom flyttat sig!!! så att säga......

nä nu ska jag hoppa in i durchen!!! innan mötet!!! //BAJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0