I LÖÖÖVE mina.....

Ja just det!!! Muffins / cupcakes formar!!! har fått dom i en tidig födelsedags present av my sambo!!! :O) jag e sååå glad att jag hittade dom!!! jag som har köpt en ny muffins bok med en massa olika muffins i !! jag har köpt ingredienserna idag till chili lime muffin!!! men har inte hunnat bakat idag!! få se på onsdag om jag får tid på eftermiddagen!!! ;O)

Idag har det strulat lite på jobbet....datorn  vägrade att spruta ut kvitton å tok hängde sig!!! det var ju inte så kul!!! det blev strulit värre...vi fick hoppa bland kassorna!!! det va inte kul!!! :O( jag gillar inte att sitta i andras kassor!!! man har ingen koll!!! tycker jag!!!

Annars sedan jag slutade jobbet så har jag å sambon med hund varit på en prommis å sedan så har jag kollat sista delen av häxdansen.....den var ganska bra!!!

Imorrn har vi möte....d e alltid något om man råkar sluta lite tidigare än man beräknat!!! så måste man ner på jobbet igen!!! men men !!! man måste ju höra vad som sägs där me!!!

Nu det n'sta vi ska göra med jobbet är att vi ska åka på v75 när det är på hemmabanan!!! det ska bli kul!! har bokat bord me....dit ska sambon me med sitt jobb!!! fast det är pingst me.......

Till helgen ska jag å hunden relaxa å göra roliga saker tesammans!!! :O) vi ska ta en välbehövlig sovmorgon på lördag iaf!!! å hoppas på att det blir bra väder så vi kan vara ute på prommisar me!!! kanske ta me fika eller någe sådant!!! sambon jobbar å mamma å pappa skulle iväg te stan då!!  så då e man solokvist!!!
kanske man kan ta å putsa ett fnster med....men det e ju inte så kul!!! :O)

NU ska jag lägga mej å läsa tidningen!!! gonajt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0