Greys anatomy dagen!!

Ja så har man jobbat å slitet å nu sitter man här å har sett de avsnitt som var kvar på greys!!! mycket bra serie!!! man kan inte sluta kolla!!! har man sett ett så vill man se ett till!!!! :O) har även hunnit med en långprommis med hunden...inget vidare väder....efter d blev det frukost!!! jag åt faktiskt en bra sådann....ett päron....en ny joghurt som var jätte god...mini medjordgubb å lime å till den blev det lite musli!! sedan åt jag en smörgås å drack ett jätte gott te som jag har fått av syrran!!! apelsin å chili te!!! MUMS MUMS!!!

Imorrn har jag heldag igen på jobbet så jag tänker ta med mej lunch tänkte jag!!! åsså ska jag köpa en vegetarisk lasagne tror jag till middag!! ja så får d nog bli!!!

Nu sitter sambon här vid bordet å håller på med en utav hans mc hjälmar han ska ju ta en tur på den gula bmw biken...den är nu till salu...vi tyckte att det räcker med en...men som vägarna är här skulle det vara bättre att ha offroadarn kvar ist sportisen...fast sportisen e roligare!!! hahaha
Han ska ut å ta premiär turen nu i snöslasket.....mu får det gärna torka upp...ingen mer snö...hunden blir blöt å skitig utav detta väder!!! :O)

På onsdag ska vi te sundsvall genom jobbet!!! ska hämta lite inspiration från andra företag där nere!!har hört att vi ska få tid att gå i affärer å handla me.....hahaha!!! kul kul!!!

Å på lördag e det p fest!!! jag längtas verkeligen!!! det ska bli kul at umgås utanför jobbet!!! det var ett tag sedan vi gjorde det nu!!!

Jag sa åt syrran att orup å lena ph skulle te hennes hemmstad!!! så nu kanske man vill gå på d me...mycket bli det frammöver...men det e riktigt kul!!!

Nu ska sambon gå ut i garaget å skruva i hop hojjen å åka en sväng medans jag ska spela guitar hero!!!!

hahaha!!!! bajjbajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0