Tja tja!!!

Nu e det snart fredag igen!!! ska se om jag ska ta å göra en 3rätters då!!! vi kanske få främmande!!! förätt:Kanske det blir små kuber med skagen.....har ej bestämmt riktigt......Huvudrätt: lutar åt kyckling!!! å efterätt en after8 kaka!!! MUMS MUMS!!!! åsså bli det nog en irish coffey...sedan har man nog ont i magen av all mat!!!! man brukar ju äta förmycket så man inte orkar äta någon efterätt.....men d ska jag göra d verkar ju vara sååå jädr gott!!! :)

Idag har jag jobbat!!! som vanligt där!!! inge nytt å inge gammalt!!! HAHAHA

Nu har jag nyss tvättat klart en marskin med tvätt....nu återstår det bara att hänga upp den....inte lika kul!! sen ska jag ut på  hurt runda igen!!! känns bra!!! igår när jag gick så började det att regna....inte lika kul dock...men det var som tur va bara en skur!!!!

Annars så vete tusan om det händer så mycket mer kul här i bygden i dag....jag vet inte ens vad det e på tvn längre....jag sitter sååå sällan där....följer inte ens med idol....ojojoj vad e jag på väg åt!!!! men det finns ju andra grejjer å göra än tvn!!!

Nästa lördag kanske det blir bio iaf...osså e jag bjuden te *K* på innflyttningsfest....få se vad som händer där!!!

NU ska jag göra mig i årdning för hurtrundan!!! håll i hatten gott folk!!! å ur spår!!!! HAHAHAHA /ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0