Hello money...and goodbajjjjj

 TJA alla glada!!! själv har VI haft våra sämsta dagar hittils.....p har stukad fot...tur att d blev d!! å inget brutet.....å idag åkte han för fort körning.....Håll i er nu....han körde 81 på 70 väg....där rök ytterligare 2000 kr.....ja ja har man väl kört för fort så har man ....men d e surt ändå!!

Annars har jag jobbat idag!!! kommit hem till min vovve å tog han på en liten prommis.....har lite skuldtjänslor för att det bara blev en liten prommis......får gå ikväll sedan jag ätit!!!

Åsså har jag packat.....Imorrn åker vi!!! jippie....fast lite nervit e d iaf!!! jag gillar INTE att flyga.... :D man kanske fåta sig en stänkare innan!!!
Måste in på apoteket med.....nässpray måste man ju ha med sig!!! :D nu kom jag på att vi glömt kameran me....men vi ska plocka ner den oxå!!!!
Nu ska jag bara sola å bada!!! :D

Veckans låt:  Mustasch: doubbel nature.......:D

Om ni undrar så e hela min tele proppad med metallica!!! WOOOHAAAAA!!!!

Bajj alla!!!! ha d bäst!! d ska jag ha.....vi ses om en uka!!! :o)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Håller med dig om veckans låt..
Varit min veckanslåt nästan hela månaden tror jag nog bestämt..
Sola och Bada gärnet nu..Ha det så bra...
Sedan vill jag se lite bilder här eftersom du tagit med kameran!!!

2007-09-17 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0