Jobba jobba jååbba!!

TJA!!!!

Nu e d e onsdag!! dagarna bara flyger iväg!!! jag jobbar imorrn å sedan e jag ledi!! WIIIHIII!!! tog semester en dag så det känns bra!!! då e  jag ledig fre lör sön!!! vet ej riktigt vad vi ska hitta på på lördag!!! tänkte ha fest men jag sköt fram den!!! vi kanske ska åka å bowla men det e inget riktigt bestämmt!!! annars blir det nog kul ändå!!!

Nu kollar jag lite på vänner!!! har haft en jobbig vecka nu.....har jobbat te 19 i dagarna 3...imorrn har jag dock en bra tid!! slutar 1500!!!

Har varit å hämtat mina glajjor idag me!!! så nu känns det riktigt bra!!!

nu ska jag gå å durcha!!! ska kolla på greys!! som börjar kl 2100!!!

Jag rapporterar mera imorrn!! lovar å svär!!! bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0