Whisskey in the yar!!!



Tja!!

Idag hadde jag värsta sovmorgonen....jag blev lite rädd för mig själv...vaknade kl 1045.....jag sover aldrig så länge!!
Så jag fick en jädra fart! upp å ut med hunden å sedan tog jag å gick en runda själv!! HÄRLIGT att röra på sig lite!! sa åt en kompis att det är dags at man rör på sig innan bäst före datumet går ut!! :)

Annars så har det inte hänt så mycket spännande idag!!

Jo jag å sambon å en kompis ska te umeå igen te veckan!! onsdag tror jag det blir....d ska kolla mc å jag ska handla igen....dock inte revaxör....hahaha!!! då kan man kolla runt på stan! d ska bli kul å extra kul sa det bli eftsom vi fått lön....den 25 smäller d...

Fick ett mms igår kväll från en kompis....d hade lite skoj tror jag d speöade gitarr å sjöng bonjovi låt!! själv har jag hittat te en sida med alla metallica låtars texter!! mkt bra tycker jag ...speciellt astronomy,,,den hör man inte va d sjunger i...så man har typ fått sjungit som man trott att d sjunger.....PINSAMT va fel man hade!!

Nu ska jag söva!!!

Musha rain dum-a-do-dum-a-da
Whack for my daddy-o
Whack for my daddy-o
There's whiskey in the jar-o

Hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0