Ståltanten....

image16

Ännu en dag har passerat...med jobb å fika besök!! åsså regnar d ute...fy tusan!!! riktigt dricka te väder e d...känns som höst!!!
Måste sätta in en bild på james...så  man mår lite bättre!!!  ;o)
Min dag började med att jag vaknade, gick med hunden på kollot....alltså till mamma å pappa!! han e hos moffi på dagarna!!! :0) å sedan for jag te jobbet....han bla lyssna på astronomy 2ggr....man mår lite bättre när man lyssnar på metallica!!! sedan jobbade jag!! vi sitter allti över på våra luncher...men när The Boss har holiday så gör d inte så mycket....vi sitter å snackar om allt från himmel å jord!! Mkt kul!! ......men vi sitter nästan allti för länge på rasterna...utav någon konsti anledning så går dom sjukt fort....vikket inte arbetsdagarna går...IBLAND vill säga...man önskar man hade mera tid ibland!
Sedan efter jobbet så gick jag å syrran på stan i värsta regnet!!! HUGA!!! å sedan fick jag å pappa hjälpa en tant som inte hade någon tv...å när vi väl kom dit så hade hon fixat d!! haha d e värsta ståltanten...hon skottar snö på vintern å klipper gräset på sommaren!!! :0)
Annars så åker syrran imorrn....BHUHUHUHUHUUUUU!!! d e allti roligt att ha henne hemma!!! men du få läsa min blogg istället nu!!! åsså få vi snart hem taxfree katalogen!!! åsså  måste vi beställa bla strand klänningen eller toppen ell va d kallas!!!
Men nu ska ja söve....så ja ork upp imörrn....hej då macken vi ses imörrn.....zZzZzZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0