Skit väder!!!

Ja d kan man lungt säga.....grått å regn!! fasen!!
Idag har jag städat...vikket var välbehövlit!! gud så d såg ut här......huga!!!
Men ikväll har jag något att kolla på iaf.....allsång på skansen.....lite tant varning har jag sagt....men vad finns det att glo på då....inte mkt!
Åsså e d tori å dean som jag oxå ska se....börjar att känna en mojnande huvudvärk igen....INTE kul alls!!
Såg något skoj i aftonbladet iaf.....james hetfield åkte berg å dalbana med händerna för ansiktet....han som var så hård....trodde jag....haha....:o


en men ack så man bedrar sig.....bara för man e hårdrockare så måste man inte va tuff......:)

Nu ska jag gå med min lilla hund som vill ut på en prommis......

Tjing tjong!!image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0