Du storkakan..... :o)

Glöm inte att ha någe gott när vi kommer å hälsa på imorrn nu då!!!!
Vi kommer som Veiron i ottan....  :))

Och om du följer me oss till the city of sweden ska du få lyssna på metallica....MUHAHA!!

Fixade jobb åt grabbarna i dag iaf....d grillade å friterade lökringar å strips i regnet!!! tur att inte jag behövde laga mat iaf....jag vägrar att steka inne inge kul för det sprätter överallt!!! HUGA!!! sommarstuga!!!

Fasen redan en vecka sedan vi var på metallica imorrn.....å som idag höll jag på att packa....BUHUHU!!!

Nu lyssnar jag på  ASTRONOMY!!!!! huga så bra d kan va...... skickade den te en kompis,,,,,vi vart lite ledsen på ögat då!!! haha men d e ju så sjukt bra!!!!
Hade inte lyssnat så mycket på deras andra låtar förutom på den alltid lika skitbra'a Whiskey in the yar på fest å d andra från black album men nu kan jag inte va utan d gammla låtarna me!!!''

Nu e d snart dags å nana....hahaha...å zzzzzzzzz

BAJJ!!! sätter in en bild på grabbarna me!!! å d va inte dom som grilla......hahaha!!!


image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0