Bubbels.... :o)

Tjabba tjena hallå!!!

Idag har man varit till systeyster i Umeå!!! en riktigt trevlig dag.....d må jag säga!!!
Å tackar för fikat!!! munken va jätte god....mmmmmmm donuts!!!!

Vi sprang runt hela staden.....å till sist började jag handla.....:)

Hittade en klänning på h&m men jag undrade när jag skulle ha den så jag hängde tebax den.....:)

Sedan så va vi in på mq....hittade en kul klänning som syrran provade.....hon köpte den....jag ville ju oxå ha en sådan.....vi for till strömmpilen...där har d oxå mq.....där fanns oxå den svarta bubbels klänningen...så jag slog oxå till och köpte den!! Få se till att inte ha den sammtidigt bara....
Sedan va man in på kicks....köpte nagellack å en kajalpenna....å en vässare......åsså köpte jag ögonskugga ....å hårspännen....diadem....leggins....ett par te leggins....(cerisa) åsså blev d nå andrasmågrejjer!!

Sedan va vi å fika på news....en jättegod macka å en chokladboll må en kaffedrink....

Sedan va vi å letade linnement åt mej....fick ta syrrans för det fanns inget att köpa....Tack för d!! :)

Sedan så va vi ut å åt på great eastern....d va oxå gott....sedan va vi å fikade igen på news....

När vi väl forhem fick jag ont i magen.....tror jag inte tål mjölk.....surt sa räven.....

Nu ska jag kvälla!!!!

En sak e säkert.....jag ska ut å röra på mej imorrn!!!!  allt gott man stoppat i sej idag.... :o)

tack å hej.....leverpastej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0