Äppelkaka!!!



Tjenixen alla glada!!! nu har jag bakat en äppelkaka som jag ska ta med te farmor!!! min faster å farbro är där med så jag tänkte bjuda på hembakat idag!! med vaniljsås!!! :o)

Annars så har det inte hänt så mycket idag!! tänkte grilla för vädret är bra men vi tänkte gö d i kväll någon gång...få ta å äta upp våra makaroner å korv som blev kvar sedan igår!!! Jag har Sweetchili sås på allt nu mera...igår även te makaroner å korv!!

Ska skicka iväg sambon på stan en sväng!! han får köpa vaniljsås bla.

Trodde att kakan va klar men d va den inte.....luktar sjukt gott iaf!! MUMS!!!

Ikväll ska jag ta en Whiskey in the yar hade jag tänkt.....å lyssna på Metallica....har faktiskt inte tjatat om dom på länge nu!!! där ser ni!!!
Sätter in en bild.....dessa kan man inte få förmycket av!!! He På Re!!
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0