Trött,less å sur!!!!

TJABBA på er alla.....som känner som mig!!! eller svampbob å hans bästis patrik.... :D

Ja jag e faktiskt riktigt trött på allt tjafs som e nuförtiden....å less....vill ha mer semester kvar....även fast d gå bra å jobba å så....men jag känner mej bara less....å sur....inga glada miner i detta hus för tillfället....bara hunden e glad!! :D

Idag har det varit som alla andra dagar....fick lift av min kompis *K* idag till jobbet!!! d va riktigt snällt!! uppskattar d !! å sedan har jag ringt å beställt klipp tid....nästa torsdag fick jag komma kl 15:00 får flexa lite där då....haha...skulle ha slutat kl 17:00 men men .....å sedan ska vi ha personalfesten 7 september....känner ej för att gå...men mina arbetskamrater mer eller mindre tvingar mej så jag få så lov dårå!! men svampbob skulle inte gå :( buhuhuhu.......d e inte lika kul utan henne....fö hänga me *A* å *P* d e ju dom som jag hänger med annars me!! på jobbet!!
Imorrn e d fredag igen.....d e skönt att veckorna går fort iaf!!
sedan jag kom hem ha jag åstakommit.....inte mycket....pappa hade lagat potatisbullar MUMS så vi åt där idag! å sedan gick vi en sväng med vovvisen!!  d e jätte härligt väder!! +24 grader varmt!!! :D å sedan har jag plockat ihop lite i köket.....bränt småflugot me....jag e rena marodören... vi har en braständare å jag bränner ihjäl dom....flugisarna....d e småj*klar!! så d hinner inte undan mej!!

Nu ska jag kolla på GLAMOUR.....rena pinsamheter här....men jag årkar inte brymig i någe mera idag!!! hoppas mitt humör kommer tillbax imorrn!!! seyall.....bye!!! spatsiba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0