Skit dag/ skit väder!

   TJA!!!!!!!

Fy fasen!! skit väder!!! :O/

Idag skulle vi ut å åka uppemot junsele....vi fick vända när vi var typ kanske 3mil bort!! d vart regn som mötte oss....å följde efter oss.....d va inte så kul men kul hade vi !! 3st R1or va ute !! 2 blå å en grå!!
Men vi va ute rätt länge ändå!!
Så idag blev det onyttigt till middag!! pizza en margerita till mej!! d räcker!! speciellt när jag hade pepparsalami i kyldkåpet som jag åt till!! MUMS!!

Imorrn har jag värsta skit skiftet tycket jag.... 8-1830.....suck!!! men  men man få ju se till cashen som kommer in!!

igår kväll kollade jag på vh1 å där hade d någon rock kväll utav något slag! d spelade ozzy bla....riktigt bra!!! åsså såg jag på orange country choppers å americanska hot rods....en helkväll på discovery nästan!! hihi!!

Ja catrin!!! du ser du får ju oxå va me på min blogg....d e ju inte alla som får d precis!!! :0)

Tog aldrig någon lomomba igår heller.....ja drack cola!! min sambo hade gott till en kompis! han kom hem 2345...då sov jag!!  skulle oxå ha följt men jag blev så frusen så ja la mig i soffan istället!!

Nu ska jag kolla vidare! veckans låt::::: Stone cold crazy - Metallica !!!!  självklart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0