Seek and destroy!!!!!

TJA!!!!

Så va det torsdag igen.....dagarna bara försvinner......liksom sommaren.....hinner liksom inte med......man jobbar å så å sedan har yttligare en vecka gott liksom!!!! :o)
Idag när jag nu skulle provåka hojjen så nog f*an regnade d!!! de va ju lika säkert som AMEN i kyrkan!!! säger bara seek and destroy!!! HIHIHI

Idag så fick jag även sluta typ 3timmar tidigare....eller fick å fick jag frågade!!!! haha ganska bra jobba man har ändå!!!

Nu har vi hyrt en old film.....inside man.....undra nu om den e bra???? SYRRAN du sa ju d....så nu få jag se om den e d!!! :o)

Hoppas bara vädert blir bra imorrn å att jag har fått min hjälm!!!! storlek S.....jag som tycker att jag har så stort huve....men jag har provat å M va för stor!!! Förstor e min skoterhjälm me......men jag hade inte tänkt åka d på ett tag!!!! hahaha

nu ska min sambo få ta fram dammsugaren!!! Alltså han ska få städa!!! bad han idag men d hade han inte gjort!! själv ska jag kolla på!! hahaha

Vi hörreess!!!


Running,
On our way
Hiding,
You will pay
Dying,
One thousand deaths
Running,
On our way
Hiding,
You will pay
Dying,
One thousand deaths
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0