NU ägare till en r1a!!!

image20 TJOHOOOOOOOO!!!!!!!

Idag har min sambo varit å handlat en motorcykel!!! så nu e vi stolta ägare utav en R1a!!! hihihihi!!!! superkul!!
Annars har jag jobbat!! å sedan har jag klippt gräset åt farmor!!! å d e en stor tomt!!! UJUJUJ!!! jobbit värre!!!

Åsså har jag gått prommisar med hunden!!! såg en påkörd å död grävling idag....:o( inte kul!! jag tyckte synd om honom....osså måste jag ju kolla på den oxå....huga hemskt!!! man såg lillfoten på han me....som en barnfot....huga!!! hoppas att den dog på en gång!!!  :o(

Annars har det inte hänt npge spännande här!! middag blev fläsk pärer å morots stuvning!! GOTT!!!!!
Såg på aftonbladet att Metallica är årets sommar konser här i sverige iaf!!!! jag röstade!!!! HIHIHI!!!! men d hade man fattat redan....de hade ju inga konkurrenter  :D
Jag säger bara james hetfield!!!!  The memory remains
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0