Grillade hamburgare!!!

   HALLÅ!!!

Nu har vi komme hem från våran långtur med hunden!!! å nu e sambon ute vid grillen....d ska bli såååå gott med mat!! :D jag e jättehungrig!!!!
Tidigare idag va vi å handlade....men när man väl e på affärn hittar man inget att köpa eller så kommer inte jag på någe att köpa....så vi handlade bara burgare å korv....hade tänkt äta makaroner någon dag!! å bananer....åsså d onödigaste utav onödigt! d slank ner godis me....lösgodis..... :( haha ja ja men man kan ju spara d till helgen!! FÖRSÖKA VARA DUKTIG!!!

Nu ska jag plocka fram lite grejer!! till maten....Sweet chili sås har jag på allt jag äter !! d e såååå jädra gott!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0