Bloody monday!!!

Fy fasen!!! höste är här....på riktigt....å ska stanna..... BUHUHU!!!!!

Imorse ville jag bara sova vidare ....men jag gick upp å trodde d bara va målnigt men då när jag väl var på väg ut me min lilla darling hund så no fasn öste regnet ner på oss....jag hade vantar till å me!!!
Å annars har man jobbat så jag kom typ nästan hem!! tur att man har snälla föräldrar! man fick ju mat när man kom hem!!! :O)

Annars så har inget hänt här!! inget kul har hänt ..... hoppas att vädret blir bättre...vill plocka in lite svartvinbär å göra lite saft!!! den godaste saften av alla safter!!! :O)

Nu sitter jag å kollar på vänner....d e ganska kul...fast jag har hela serien på dvd!!!

Undra hur J&J har d i bulgarien då??? man kanske få något vykort därifrån.....
 
idag skulle jag smyg stryka mig från våran jobb fest....men chefen såg d å skrev upp mig ändå!! :O( så nu e jag tvingad....ringde upp svampbob me....hon ville inte heller gå men nu har jag tvingat me henne oxå!! så d blir npg kul...vi ska åka båt....jag som blir sjösjuk....skärgårdsbuffe va d oxå....BLÄ!!! man få väl köpa någon irich coffey eller något!!! å ta på sig långkalligar å termo understället å ev mössa.....

Ja nu ska jag kolla på tv4+ hundviskaren..... CYAll :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0