Am i evil???

Tja!!! alla glada å sura arga å dumma...... hahhaha! :o) am i evil?? yes i am.......

I kväll e jag solokvist igen!! var aldrig bort å drack vin heller.....kanske jag kan ta en öl istället i min ensamhet! HAHA!!
Jag ska nog kolla tv i kväll kanske till å me film.... Bridgeth Jones diary...en riktig tjejfilm! eftsom jag e ensam såhar jag rätten över filmerna!! HAHA!!

Idag har jag gått med hunden och varit å fikat hos mamma å pappa , sedan har jag varit ute å åkt motorcykel!! hahaha d e ju så jäkla kul! min sambo höll på att säga att vi skulle hälsa på syrran i Umeå någon gång på hojen!! de kan bli kul! ;o)
idag blev de 10 mil! BARA!!!! :o)  Men min sambo skull ju iväg så d va inte så mycket att göra!!

Ja catrin visst ha man en lite Löve i james!! men vem har inte d!!! haha!! ska kanske lägga in någon rolig bild frammöver....annars mmsar jag dom till dig!! :o)
Ni verkar iallafall ha kul tillsammans alla däruppe!! :o) kommer du neröver något så får du hälsa på!!

 Nu skulle jag villja ha jessica simpsons serie dessert!!!  skulle va bra att ha i väskan eller när man e på resande fot....eftsom d e ätbart!!! HAHAHA

Nu ska jag göra någon nytta!!! Am i evil?? yes i am...... see yall!!! ;O)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0