EFIT.....

08:00   Nu vill jag ut!! matte vakna :O)

09:00     Ute på morron prommis.....

10:00   Min frukost....

11:00   Måste kolla lite dator.... :O)

12:00      Tapet rivning.....

13:00    Ute å ska hänga tvätt... ;O)

14:00      Ute å går med hunden igen, fint höst väder men lite blåsigt!

15:00   Har duchat ska blåsa håret till
            Metallica :O)

16:00   Var på jobbet å handlade :O)

17:00 

           
            Middagen bestod av grillad kycklingfile, klystpotatis,  tzatziki,grönsaker , å ost, bea sås :O)

17:30   Kollade på travet med pappa :O)

18:00      Hunden i soffan när vi kollade travet å sedan är vi på prommis igen..

19:00      Tänder lite ljus innan det mörknar :O)

19:30    I kylskåpet ! :O)

JA där e min dag....kanske inte världens roligaste men vadå! det har inte hänt så mycket! nu ska jag ta å göra en kaffelatte å ta en liten Bajapäron vid sidan av! det få bli mitt söta för idag! Har inte ätit någe godis idag heller :O)
Imorrn jobbar jag åsså kanske vi går över till grannen men det e inget bestämmt om d!! hoppas att ni som kollar tycker att det va ganska skoj ändå!

Nu ska jag snart se Doobidoo!!!!
Trevlig helg!!!!

OBS: taget med en mobil telefon ... därav den skumma kvalit'en.....


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jättekul med EFIT en helt vanlig dag tycker jag. =) Kul att du hakade på.

Ni har ju så himla fint hus!!!

Och snygg TV-bänk! En sån skulle jag också vilja ha. Får man fråga var ni köpt den?

Kram och ha en fin lördag.

(Smygblogg från jobbet...)

2008-09-27 @ 07:43:47
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0