Söööööndag!!!

Tjabba tjenna på er!!

Igår satt man uppe lite länge igen....lyssnade på musik å drack lite vin! :D hade gjort middag me!! lövbiff å potatis gratäng!!! MUMS!!
Vaknade idag kl 1030!!! hjälp!!! d va ett tag sedan man sov så länge!!! men jag behövde d efter helgens bravader!!
Har bestämt vad jag ska köpa te min sambo på hans födelsedag me!! :D så nu e d avklarat!!
Idag har jag gått med hunden ner till mamma å pappa å sedan har jag gått hem igen....tvättat kläder....å gjort en äppelkaka!!! som mamma å pappa fick komma å fika!! d va gott!!!

Annars hörde jag från svampis som oxå varit på kalsa igår....d slutade att någon spytt ner deras husvagn...å någon velat ta livet av sig....d lät ju inte som en höjdare  direkt!!!

Har även hört av *K* idag som varit ute på galej igår....ska åxå gå på d någon gång!! hon tyckte att jag å svampis va jättekula på personal festen å att jag måste komma på hennes inflyttnings fest!! haha!!
kanske man skulle hitta på någe framöver....jaja tiden lär ju utvisa d!! :D

Veckans metallica låt är!! Turn the page!!! mycket bra cover där!!!

Nu vet hag inte vad jag ska göra riktigt!! ska kolla brajjan sedan måste kolla på minst ett avsnitt av denna serie!! sedan kanske vi även ska kolla heroes...eller hur d nu stavas....:D vi har inte sett ett avsnitt men jag vet att *JH* skryter om denna på sin blogg så man får väll kolla om det stämmer dårå!! :O)
image25nu ska jag kolla brajjan!!! vi höres!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den är helt grym! Jag älskar Heroes. De första avsnittena är lite röriga men det blir mycket bättre. Se upp för Sylar bara, jag är rädd för honom. När åker ni? Snart va? Ha det bra!

2007-09-10 @ 09:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0