Tanken slog mig! Jag har jobbat i snart 3 ...

Tanken slog mig! Jag har jobbat i snart 3 månader sedan jag var helt barnledig! Ska jobba maj ut sedan vara hel ledig i 3 månader!!! Hoppas på en underbar sommar!!! Hur har ni det idag? Blåser huggorm ute... Ska till stan å kolla om det finns några bra skor som jag kan ha på zumban! I form av dåliga jobbskor sammt att jag har haft mina löparskor på zumban så har jag typ fått hälsporre... Det gör skit ont under hälen å sedan i benen.... Nu blundar jag inte längre utan måste köpa nya skor! Så e det bara!!! Ha en fin dag i blåsten alla!!!/ kram!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra skor och bra sport-bh is da shit. Lägger nog 90% av min träningsbudget på dessa saker...kul att du kör på med Zumban!

2011-03-05 @ 11:06:28
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nä, jag hade också ont i hälen för någon månad sedan och fick panik, eftersom hälsporre tydligen kan vara väldigt långvarigt och svårt att bli av med. Jag hade tur och min värk försvann på några dagar, så det måste ha varit en väldigt mild variant. Hoppas att din smärta också försvinner fort som sjutton. Bra skor är ett måste. Jag köpte uppbyggande sulor till mina pjäxor då, men de behövde jag aldrig använda då min värk försvann ändå.

Kram kram!

2011-03-05 @ 18:27:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina

OJ!!! Är det 3 månader sen du började jobba alltså,

känns som igår ju :)

2011-03-09 @ 07:07:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0