Boktipset;0) enligt den lillemannen snart ...

img_2356 (MMS)

Boktipset;0) enligt den lillemannen snart ett och ett halvt år:0) nickes godnattbok:0) Den läser vi på kvällen å sedan släcker vi ner å lägger oss;0) annars vill han inte sova! Så i fredags vaknade jag 21:05 å gick å la mig igen:0) hahaha! Lätt att man somnar själv med:0) Idag har vi grattat mamms å ätit tårta! Dagens oh noooooo var att varmvattenberedaren i tvättstugan sa adjöken :0( surt sa räven!!!  Hoppas ni haft en trevlig solig söndag! Kraaaaam


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh klart att lillkillen gillar Nicke! =)

Men vad trist med varmvattenberedaren!

Hoppas du får en fin söndagskväll!

2011-03-13 @ 18:43:35
URL: http://omtjejen.blogspot.com
Postat av: Camilla

Nä, fy så trist med varmvattenberedaren. Då är det roligare med soffshopping, det håller jag med dig om.

Jag älskade godnattsagan då jag var liten. Alltid pappa som läste för mig faktiskt och han berättade de underbaraste historier från då han var liten ibland, det gillade jag extra mycket. Som första gången han fick äta bananer, något som var väldigt ovanligt då han var barn i början av 40-talet.

Kram!

2011-03-13 @ 19:38:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0