Dålig bild men orkar inte ta om;0) Min nys...

img_3023 (MMS)

Dålig bild men orkar inte ta om;0) Min nyshoppade blårandiga tunika/klänning:0) Igår joggade jag jag 4 km med syrran på släp! På cykel( eftersom det kom en skummis när vi var hos mamma å pappa igår:0/ ) jag trampade lite illa på en sten å käbde inte så mycket utan fortsatte springa! Idag mår den inge vidare:0( Vi har även varit å handlat en veckobrevlåda idag:0) det åskar å blixtar å reegnar:0/ lilleman vill inte sova.....kramis!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad fick du för kul från syster från Lookfantastic?

Skummisar är inte kul, bra att ni cyklade ifrån honom. :)

Kram kram!

2011-07-12 @ 19:28:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0