Live love zumba!!!! Älskar det!! Imorrn e ...

img_6483 (MMS)

Live love zumba!!!! Älskar det!! Imorrn e det dax igen!! Jag var nära att anmäla mig till en instruktör utbildning men jag tror det inte blir något nu! Synd! Men hoppas det kommer flera ggr!! Annars ska jag köpa mer zumba kläder :0)  Annars har det varit jobb idag! Sedan har jag råkat ut för den svenska avundsjukan på jobbet tro jag!! Förrst ska d snackas bra om en å sedan snsckar d skit bakom ryggen på mig! ( en person) men jag bryr mig inte! Jag e mer hårdhudad änn så! Jag skiter i de å presterar bättre:0) Kram på er!!!!  Alla mina fina vänner!!!<3 snart e det sommar i sverige på 3an;0)


Kommentarer
Postat av: Nina

zumba-galning ;) kul att gå en sådan utbildning, hoppas det blir av senare!



jobbigt med sånna människor, helt rätt inställning att skita i det! :) KRAM!

2011-02-24 @ 08:50:38
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du skulle ju passa perfekt som zumbaledare. Hoppas att det kommer nya instruktörsutbildningar.

Du är lika zumbatokig, som jag är skidtokig tror jag. :)

Och tack för presentkort! Det omvandlades till en superfin Stadium/Vasaloppetväska perfekt för t ex pjäxor, en vattenflaska och en energy-bar.

Tusen tack!

KRAM!

2011-02-26 @ 17:34:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0