Regn rusk & gi =0)



Ja vad ska man säga!! =0(
Det e lite depp här när det e så regnigt idag men men.... håller tummarna att det blir uppehåll imorrn!!! så jag kan ut å gå min lååååånga morron prommis =0)

Min kost går helt suvve!!! Jag e såld!!! å har gått ner -5 kg på 2 veckor!!!! nu e jag inne på min 3dje vecka!!! hejja mig!!! var ute å joggade igår med!! plågade  mig igenom en hel tur utan att stanna!!! så jäkla nöjd!!
men såg ut som en tomat när jag kom hem!!hiihi

på torsdag ska jag te frissan !! härligt!! har inte varit där sedan juni månad!!! tro mig det behövs!!!! hihi

på lördag ska vi p grillfest hos grannarna! så då kommer mamma å pappa hit å passar lilleman!!

ha en trevlig kväll alla!!!

kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Carina

Har varit hos frissan idag!

Men fyyy sjutton vad du e superduktig!

5kg är en ruskigt stor julskinka det :-)

Kram Carina

2010-09-14 @ 21:40:53
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Jenny

Duktig du är med motion och kost och dessutom har en liten att hålla reda på! Hang in there!! =)

2010-09-15 @ 10:32:48
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: Camilla

Wow, vad du är duktigt! Du är ju inte sann!!! Tur att jag såg på Fejjan att du fuskat med ett par kakor hos frissan, det gör dig lite mer normal i alla fall. Ha ha...

Det måste kännas underbart då det märks så mycket på vikten och konditionen.

Heja heja!

Kram och ha en underbar helg!

2010-09-17 @ 09:35:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0