Grillfesten =0)

Gårdagen började med ihållande regn..... hur kul e det nu när vi skulle på grillfest hos grannarna!! =0/ men det fixade sig ändå!!! =0)
Det var mycket trevligt iaf!!! =0)

Jag shoppade faktiskt en skjorta igår !!! en blårutig som e super härlig att ha på sig å superfin till jeans!!! =0)

Jag var ut på en riktig prövning i motions spåret i fredags med.... det e nästan bara uppöver från början....på den turen jag tog men jag fixade det!!! kroppen ville ha första hjälpen räddning men hjärnan sa någe annat!! =0) jag tog mig runt även fast jag fick gå ner på 1ans växel ibland!!=0) kul e det!!!!

Har även anmält mig till ZUMBA!!!! hahaha vad kul jag ska ha....undra just om jag kommer att ta mig genom ett pass eller om jag kommer att stå å skratta åt mig själv hela tiden!! =0)

Imorrn e det kyrkis igen för lilleman om det inte regnar!!!!

I eftermiddag ska vi ner till mammsen å pappsen på middag!!! =0)

Jo nu kom jag på en grej till jag shoppade ett nagelack....


Ganska coolt...fanns i flera färger med!!! =0) hehe!!!! (Bilden e lånad)

Nu ska jag ta å röja runt lite här!!!! Ha det bäst!!! Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det där grafitti-nails har jag sett på flera bloggar. Riktigt coolt ju! Jag fattar dock inte hur man får till det, men det måste vara någon mall med va?

Hoppas att ni hade en mysig grillkväll i går. :)

Och jag känner inte igen mig här... du har ju blivit värsta sunda hurtbullen. Snart dags för före- och efterbild va?

Kram kram!

2010-09-19 @ 18:08:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Petra

Naaw! Tack för omtanken! Ja, nu ska det bli bra! "En olycka kommer sällan ensam" och nu har det varit en hel del. Så nu får det vara bra ;P

Jaså! Är det? Måste fråga vart du bor?

Bor du i Ä-by?

2010-09-20 @ 10:25:34
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Postat av: Nina

hejja! faaen vad duktig du är! =) å zumba är såååå roligt!



kramkram

2010-09-20 @ 11:22:40
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0