GI !!!!

Tjena bloggisar!!!
Förlåt jag e värkligen sämst att blogga nu men jag har ju en liten buse att håla årdning på om dagarna!! =0) mammas prins!!!

Jag håller även på med gi dieten...eller tror jag??
Inget bröd inget pasta/potatis/ris inget godis eller socker överhuvudtaget å det funkar finfint för mig!!! Började förra måndagen å i måndags vägde jag mig å hade gått ner 3kilo!! =0)

Äter Havregrynsgröt med kanel på morgonen
Lunch omelett eller sallad med något kött fisk eller kyckling!
Middag samma som ovan!!!

Idag åt jag någe super gott!!! sallad å Bacon!!! Mums!!!

Sedan e jag ju ute å går men varje dag, med barnvagen!! man få passa på när lillen sover!! =0) då e det bara att gå ut å gå !!! tur att han sover så bra i vagnen!!!

Idag har jag röjt förråd å skrubben uppe eller lillförrådet!!! härlig känsla att sedan kasta en massa kläder man inte använder!!! 3 sopsäckar kläder....=0)

Hoppas det e bra med er!!! ska bli bättre att skriva!!!

Ha det gott så länge!!! Kramar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hejjja vad du är duktig med ditt gi:ande!

Ska vänja mig av med mitt sockerbehov jag också men hela tiden kommer det saker ivägen känns det som. Gäller bara att ta tag i saken och sluta med undanflykter!

Grejen är den att jag mår så mycket bättre när jag kör gi än när jag äter vanlig mat, piggare!

Kram Carina

2010-09-09 @ 08:14:32
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Camilla

Bra kämpat! 3 kg - det är ju mycket!!!

Roligt att det ger resultat så fort.

Kram kram!

2010-09-09 @ 11:47:47
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Petra

Va duktig du är!



*Sv:*Det är kul när du lämnar ett avtryck! Fortsätt med det! :)

Det gjorde verkligen fruktansvärt ont! Jag trodde det kunde vara gallsten (vilket jag är livrädd för att få), det passade in på beskrivningen på det, men jag hoppas att det är som läkaren sa att det är magkatarr. . Det visar sig. .

Tack så jätte mycket!

2010-09-10 @ 18:34:05
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0