1 min 10 sek.....

Jora!! Jag sprang fortare igår!!!fast förra ggn tog uppvärmningen 10 min nu 12 så man kan säga att jag sprang in 2 minuter därme om man vill hård dra :0) 3 min 10 sek!!!! Idag blir det bara prommisar med lilleman!!! Imorrn löpning igen! Fuskade med pasta till middag igår! Mannen ihuset lagade mat! Skiiiit gott blev d:0) Har ju ätit sallad i en månads tid! Inte fòr jag ska sluta med det!! Men det blir ju så mycket godare om man få äta nå annat ibland:0) Idag har jag tvättat gett lilleman välling! 2 smörgåsrån med smör å leverpastej! Jag sitter med gröten:0) Sedan ska vi gå ut i fin vädret!! Ha en fiiiin dag mina vänner!!!!!/ kraaaam

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heja, heja dig!

Själv ramlade jag med rullisarna i går. Det var inte skönt... men roligt är det. I helgen blir det en runda till, men då med knä- och armbågsskydd.

Ha en topp-torsdag gumman!

Kram!

2010-09-30 @ 08:33:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0