Utmanad på bild.....



Det blev en sommarbild från Myregården! där släkten firade oss efter vi gift oss!!! Mysigt var det!

Var igår till syster!! fick Charlotte Perellis bok! nya tränings bok!!! å en yoga matta!! å en vatten flaska!! (rosa bandet) mycket bra, tack för allt kära syster!!!!!! sedan köpte jag 3 påsar te!! å en bricka!! 

Idag får jag se om det blir en joggintur i min nya dress=0) Jag fick ju köpa 2 storlekar mindre änn förut!!! hurray hurray!!!!! härligt att krympa lite!!!
Nu ska jag ta en bit inproviserad cheesecake!! som står å ropar på mig!!!

Tack å hej!!! levrpastej.....=0)/Kram!!





Kommentarer
Postat av: Carina

Två storlekar mindre, oj vad du är duktig!

Måste vara många kilon du minskat!

Go girl :)

Kram Carina

2010-10-12 @ 15:08:48
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0