Missade poängen...

Glömde nämna 3 saker dom låg mig varmt om hjärtat i förra innlägget...missade helt poängen där:0) Men men!!! Jag bjöd ju på en sommar bild iaf:0) Nu bloggar jag från mobilen över min gröt tallrik å kaffe! Vi stannar hemma från kyrkis idag! Lilleman e ju inte sjuk å så men han snorar lite Å jag vill ju inte vara som mamman förra måndagen jag var där som drog iväg sin sjuke son:0/ Så vi stannar hemma nån prommis blir det säkert!! Kanske 2 st om jag vill!!! Hunden följde med mamma å pappa igår Han sov där inatt!! Känns konstigt! :0) men han vilar upp sig ;0) Annars så händer det nog inte nå speciellt denna vecka, Ps mormor fyller 95 tro jag d va så vi ska dit en sväng tro jag! Igår sprang jag ( formligen kutade lite ) 2 km på 9 minuter... Men slut blev jag!!! Nä dax att äta gröten!! Ha en fin måndag!! Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0