Snö snö snööööööööö

Jo jag e glad!!! =0)

Nu har snön kommit lite mera här i norr!!!!
`Men det e lika kaos artat varje gång den kommer!!!! Hahaha!!!
Hur som har jag skottat  ggr idag!!! varit ute å dragit barnvagnen i oplogade vägar!!!
Innhandlat peppearkakor å glögg!!!

Hämtat ut farsdagspresent mm mm!!!

Jag har som sagt inte många minuter att göra något själv på nu!!! därav de dåliga bloggningen!! =0)
Mn jag återkommer lite hipp som happ!! =0)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!!!! alla!!!
Kram kram!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Snön ligger kvar ganska bra här också. :) Pappa var sugen på att åka skidor "på riktigt" i dag. I morgon ska det bli tö igen.

Hm, jag måste också köpa glögg!!!

Zumba lugnt!

Kram!

2010-11-11 @ 11:11:54
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0