Snart så kommer tomten till oss.....

Japp!!! har julstressen satt sig hos er??
Likadannt varje år!!! '
Men i år ska jag försöka va ute i tid!!!! japp!!! hör å häpna!!! 3 julklappar e handlade!!! =0)
Få spana lite på nätet tills vi ska neröver en sväng å handla!!! =0)
Till lilleman e det kläder å några leksaker! =0)



Denna bild e fotad utanför tvättstugefönstret igår.... nästa gång jag gick dit hängde det en hackspett där!!! haha!!
Matar ni fåglar??



Dessa stjärnor skulle hänga på ett fönster, men sugpropparna ville liksom inte sitta kvar.... därav fick jag pimpa nyckelskåpet =0)

Årets första julskiva är innhandlad.... 89 kr på den lokala lill ican om man hade ica kort! =0) sammt hade jag 25 kr  rabatt kupong! så det blev nästan gratis =0)

Idag ska jag å lilleman fortsätta å pyssla hemma, koka riktig tomtegröt till lunch!! å sedan ska vi gå ner till mamma  å pappa å käka kålpudding!! =0)
Ikväll bli det ZUMBA!!!!!! jippie!!!! jippie!!! vad skoj!!! snart e det Zumbathon med!!! =0) hihihi

ni har väl köpt blossa 10?? den med smak av saffran!!!! Den var riktigt god!!!! Mums!!!

Ha en fin dag!!!!! kraaaaam!!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej hej :)

Neee här är inte alls julpimpat, den ljusstaken har jag framme året om faktiskt, bara för att jag gillar den så, för levande ljus är den alltså!

Inte en endaste julklapp eller något annat, här är mest bara rustkaos just nu men det ska bli fint!

Fåglarna matade vi när vi hade huste men nu gör vi det inte!

Kram kram Carina

2010-11-25 @ 11:44:13
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du vann... endast 2 st klappar inköpta hos mig. Däremot har jag koll på vad jag ska köpa, det mesta i alla fall. :)

Var skivan bra? Har också sneglat på den.

Kramselikram!

Zumba lugnt!

2010-11-25 @ 15:09:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Finna

Vilken fin fågelholk! Vi har ingen eftersom vi har katter, de har fullt upp med grannarnas fågelholkar ;) KRAM!

2010-11-26 @ 20:00:44
URL: http://www.finna.it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0