Vad hände?

Hallå!!! Sommaren??? våren???? vart tog du vägen??
Så hära såg det ut när jag klev upp idag!!
Fotat från altanen.....



Vet ej som sagt om man ska skratta eller gråta!!!
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt!!!
Få se vad som händer!!!
Kanske bloggar jag mera!!=0)

Kom på en kul sak som hände igår när jag sat i köket vid datorn!!
Lilleman i sin lilla racer stol....
Det blev välllllllldigt tyst!!!
Han var ute i hallen!!
Rätt som det va kom en sko flygande...min nya sko...efter kom han!!! min lille bus!!=0) det såg faktiskt skit kul ut!!! kanske inte lika kul om man läser dock!!

Kramar!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Mysigt ni har!!!

Vi hade också frost på uterummet i går morse, iskalla nätter är det fortfarande.

2010-05-06 @ 09:17:18
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0