Längtas tills torsdag!!



Är det flera som ska se den på premiärdagen måntro?? det e det säkert!!! Är sugen på att se lite avsnitt!! har ju hela serien  + filmen!!

Hoppas ni har haft en fin pingst!! Det har vi haft!
Igår var vi i kyrkan å firade Lillemans kusin (Lilleman var hemma å sovde =0)  ) Som konfirmerades! Sedan så kom mamma å pappa över på mat! grillad Oxfile å ytterfile sedan friterade vi pommes å sedan ville jag ha pärsallad!!! Mums!!! Sedan hade mamma gjort tårta ! Med maräng!! Mums!!
Nä jag måste måste dra ner på dessa sötsaker!!! jag få lov att äta nå gott på helgerna!! Men ska INTE äta på dagarna!!! Jag har för tillfället Lördag hela veckan lång....det märks på vågen...hahaha!!!

Ha en fin söndag på er!!!!!
Kraaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ska se den 10 juni med min kusin. Längtar! :-D

Den förra var ju riktigt bra, så man har höga förväntningar.

Nej, nu är det sovdags för länge sedan... Mobilsurfar från sängen medan grabbarna i huset kollar på hockeyfinalen.

Kram!

2010-05-23 @ 22:48:32
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Liw

Jag vill också se den, men har nog ingen att gå med, får se om det löser sig :-) Sambon är inte så där jätte pigg på att se den på bio, men finns den på piratbay så är han nog på :-)



kram

2010-05-24 @ 10:37:16
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0