Kvälls solen!

'



Tagen med iPhonen igen!! men jag orkade inte springa å leta kameran! den har en förmåga att försvinna när man ska ha den!! =0)
Men de hade just kommit en såndär sommar skur å det var lite magiskt över det hela!! med dimma över åkern å ett orange sken över berget!!!=0)
Nu håller jag på att tvätta kläder!! sedan ska jag när dom e upphängda ut å springa!!! ska gå med lilleman å hund ner till mamma å pappa så ska hon gå med lilleman medans jag springer!! Smart!!=0)

Har ni provt Magnums nya "Gold"?? det har jag å den var riktigt god!!! Mums!!
Nu längtar jag tills helgen å hoppas att det blir likadannt väder då!! ska ta ett glas vin å äta ostkrokar till!!! Hihihi!! det e sååååå gott tycker jag!!

Hoppas ni får en fin torsdag på er!!! de tänker jag ha!! /Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni ser ut att bo så himla vackert. Här är det bara platt, platt, platt!

Njuter också av sol och värme i dag. Första riktigt varma dagen här. ♥

Kramar!

2010-05-20 @ 18:42:05
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0