Klickit....

Mina shopping fynd på Lindex:

Från Lindex sida!!

Zebra leggingsen e jag lite rädd för=0) haha!! men till en svart tröja eller en vit så passar det nog bra!!  Det turkosa linnet e ju super fint när man fått mera färg än det jag har nu!! (Albyl blek)

Imorrn ska jag back to da wörk.... chefen ringde å behövde lite hjälp.... det känns lite kluvet! jag vill va hemma med lilleman med!! men men !! det går nog bra!!! jag har ju sagt att jag kan hoppa in ibland!!! om det verkligen krisar!!! å när han ringde var det nog MEGA kris skulle jag tro!! =0)

Nä nu e det gröt time för lilleman!!!

Ha en bra dag!! om vi inte höres mera!!! Kram!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att det gick bra att jobba i dag. :)

Fina gjejor du klickat hem. Tightsen måste ju vara perfekta på konserten nästa vecka. =)

Fina, coola tyckte jag.

Kram kram!

2010-05-25 @ 14:13:41
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina

Men här har vi en tjej som stillat shoppingbegäret ser jag, jäklars vad du handlat (rullade ner och såg allt fint där oxå)!

Hoppas du har det förspännt med släkt/vänner som tar väl hand om lilleman när du tjänar lite extra pengar, behövs ju alltid!

Kram Carina

2010-05-25 @ 20:32:44
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Jag älskar mina zebraleggings :-) Med en svart topp så bryter dom av på ett skönt sätt tycker jag!

2010-05-27 @ 20:30:31
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0