Grillning....

Hello!!
lördag hela dagen idag! Elitloppshelg med!! har många roliga minnen från denna helg!!!!
Som när jag å syrran köade för att få plats på e-läktaren å for till solvalla kl 04:00 tror jag det var om jag inte minnes fel! =0) Men plas fick vi!! =0)
Jag e ju en Häst tjej i grund å botten!! (djur i allmänhet!!)  Så denna helg är helig den!!!

Igår skulle jag å mamma gå på en affär där de sålt friis & company men ack så paff vi blev när den inte fanns kvar =0/ mamma hade sett ett armband som hon skulle få i morsdags present men nu verkar hon få ha det innestående! =0(

Lilleman e aktiv aktiv aktiv!!! han har verkligen svårt att koppla av!!! han e på g hela tiden!!! Har även tänder på g uppe!! därav kan det bli hemskt att sova på nätterna!!! Å han vill komma till mamma!! så han har fått sovit där hos mig!=0) men sover oroligt gör han!

Ikväll ska vi ha lite främmande, ibland känns det lite jobbigt =0) men det brukar ju oftast bli bra!!! Jag tänker grilla lax i folie tror jag med potatis dill lök å grejjer!!! ville inte ha kött idag!!  sambon ska grilla karre han!! (det gillar inte jag!)
Ska sno ihop en rabarber paj med!!! hoppas den blir god!
Sedan måste vi dammsuga altanen.....det har kommit in kusar där, tydligen från alla björkar vi har!! det var ju nån lus av någe slag stod det eller sa dom på tv!!! Jippie..... näe...äckligt!!!!

Satc2 var askul!!! den gillar jag skarpt!!! skulle kunna se den igen!!! Ni som gillar serien å 1a filmen gilllar även denna!! det vill jag lova!!! =0)

Nu ska jag kanske städa ihop lite här! sambon drog iväg på nån mc dag......typiskt att de alltid gör sådanna saker!! hahaha!!! e det inte fiske så e det någe annat!! =0)

Ha en fin lördag!!! KrAm!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det låter som en riktigt trevlig lördag, förutom kusarna på altanen då...

Trist med armbandet till mamma, visste inte att Friis&co hade annat än väskor.

Kramar!

2010-05-29 @ 22:51:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina

Såg på tv i morse från Solvalla där alla människor SPRANG in när de öppnade för att få en plats att sitta på, herre guuu så förvånad jag blev.

Hade ingen aning om att det gick till så, att det är så populärt, nästan så jag blev sugen att åka dit nästa år!

Kram Carina

2010-05-30 @ 22:01:53
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0